Preišči ta spletni dnevnik

petek, 29. julij 2011


Ker mi je tale Mesmerize lakec še vedno tako pri srcu, sem se odločila, da tudi tokrat naredim manikuro s tem lepotcem. :) Za piko na i sem mu dodala še bele rožice iz Essence šablonice. 

This polish Mesmerize is really near my heart, I decided that I does the manicure with this beauty polish. :) I added some white flowers from Essence image plate.



Essence šablonica in lak za odtisnjevanje Stamp me! white. Šablonica je zeloooo spraskana, ker imam tisti rožast vzorček zares rada ;) Precej je pa krivo tudi zelo slabo strgalo od Essence, vendar sem si že nekaj časa nazaj nabavila novega, Konadovega, ki dela "kot urica".

Essence image plate and Essence stampy polish Stamp me! white. Image plate is soooo scraped, because I really like this flower pattern ;) It's scraped because the scraper from Essence is very bad, too. I bought new, from Konad, and it scrapes really good!




Thank you for reading! :D



5 komentarjev:

  1. zelo lepo :)
    škoda da si uporabljala tisto strgalo od essence..jaz sem ga takoj vrgla proč in uporabila kartico podobno kreditni... :) čeprav imam doma tudi konadovo strgalo, se ševedno poslužujem kartice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. krasna manikura, sviđa mi se mesmerize :-D
    meni je konadova strugalica izgrebala pločice pa koristim staru karticu umjesto njih... ne vrijedi više ali super pegla ;-D

    OdgovoriIzbriši
  3. @Misaya: Hvala :) Če bi vedela, da si bom samo spraskala šablono, bi si že prej nabavila Konada... Sem slišala od prijateljice, da si dela z ono staro plastično mobi kartico. :) sem probala, ampak se mi ni obneslo.

    @Nail Crazy: Hvala! jaz pa dam med konad strgalo in ploščico papir, pa se ne spraska :) vidim da vas veliko uporablja kartico ;D

    OdgovoriIzbriši
  4. Wonderful desing and color essie.

    OdgovoriIzbriši
  5. I like a plastic card for scraping (I use an old membership card, like a credit card).

    OdgovoriIzbriši